SÖNDAG 6 MARS



kvällen igår blev väldigt impuls, kalle, jag, anna och pujje tog bilen in till oskarshamn runt nio. vilken kväll! haha, allt från snepucken till glass på donken.

annars har jag inte gjort så mycket idag, kollat på kalles systers innebandymatch med anna, sen åkte kalle och jag mot vimmerby, nu är han ute hos anders och marie och gör något. så jag har varit ute och gått i det fina vårvädret, nu sitter jag framför tvn i väntan på att kalle ska komma till mig. ska mysa ihjäl mig så att jag klarar mig i sisodär en månad, så vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Spanare på snepuckar

Mycket lyckad kväll, men det lär väl dröja tills nästa gång eftersom kalle lämnar landet!

2011-03-07 @ 09:43:19
Postat av: felicia

ja den lilla grisen åker och glassar i spanien istället :)

2011-03-08 @ 13:23:42
URL: http://feliciaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0