SÖNDAG 13 MARS




är lite dålig på dethär med bilder, men ska bli bättre. i fredags ändrade jag planerna och åkte till kristdala för att träffa kalle och martin innan dom åkte, fick en fin överaskning att han inte kommer hem förens i maj.. så nu har jag bestämt att jag åker med marie och anders ner till spanien och portugal under vmet. så jag får träffa min fina lite. sen igår åkte jag till lisa för tacokväll, galet!! idag har vi legat i soffan och degat hela dagen, den ena efter de andra slank ner i magen och det slutade med illamående.

annars har jag precis kommit hem från min söta gammelmormor, så nu ska jag bänka mig i soffan för solsidan! see you imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad fina ni är! klart du ska åka till spanien

sola o ha det skönt det är du värd vännen...

kram mormor..........

2011-03-14 @ 17:30:55
Postat av: felicia

vad söt du är mormor, om någon är värd att åka till värmen så är det du.. puss & kram

2011-03-14 @ 20:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0