ONSDAG 23 MARS


nya tröjan!

jag har precis lagat och ätit mat. så nu mår jag illa, haha. idag tog jag en fika med min kusin matilda, och sen gick jag iväg och undersökte min syn, men inga glasögan blev de som tur är. sen mötte vi upp emelie och gick iväg och hämtade våra skor som kommit. ur snygga! 

idag hade vi matte prov, jag var så himla nervös så att de inte var sant, jag hade inte orkat med en matte komplitering, och matte är verkligen mitt svagaste ämne, och hur glad blev jag inte när jag fick G!.. andra blir liksom sura om dom sänker sig från MVG till VG men jag är bara nöjd om jag får G. ahah

nu vid 19.00 ska jag och emelie iväg på zumba! LET'S ZUUUUUMBA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0