ONSDAG 16 MARS



hade HLR idag innan vi slutade, så nu kan man det också! har ätit precis så nu ska jag försöka plugga, ska läsa en engelska bok och svara på massa frågor.. och vid 19.00 ska jag iväg och träna med emelie.

oscars och mitt samtal när jag kom hem.

O: vad går man in på om man ska kolla tåg tider till linköping?

F: jag kommer inte ihåg sök på kustpilen eller något. vad ska du göra där?

O: jag ska dit med några kompisar.

F: jaså vad ska ni göra då?

O: måste du veta allt?

F: ja?

O: okej då... jo vi ska chilla o så.

hahah, tuff attityd. tänk att han är 14 år, jag ser han som 5......

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha han är ju för skön=)

2011-03-17 @ 10:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0