BLAZER



efter skolan styrde jag upp lite saker eftersom jag åker till spanien på söndag. så jag mötte upp mamma så köpte vi lite välbehövliga saker. en mjuskisdress, ett blommigt linne, en kofta och så hittade jag en kavaj som jag letat efter så länge.

blev ingen träning idag utan tog en timmas powerwalk med emelie. mycket skönt. så nu sitter jag med blåbärssoppa framför världens bästa hotell, hur söta som helst.
jag saknar också min kalle väldigt mycket nu!!!



emelie skulle skicka iväg en beställning på domhär skorna, ett par till henne och ett par till mig. CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh det var väl nästan de skorna vi kollade på? skit snygga.

2011-03-22 @ 14:12:59
Postat av: felicia

ja och dom är sjukt snygga, men vi domhär är lite billigare om man säger så!

2011-03-22 @ 19:35:35
URL: http://feliciaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0