ONSDAG 24 NOVEMBER

vilket yr väder det är ute! under den lilla tiden man skulle ta sig in till skolan hann man frysa ihjäl. men jag säger inte att jag inte gillar det, har hellre snö och minus grader än regn och blask.

idag blir det förhoppningsvis att gå till träningshuset efter skolan. och jag hoppas på att det blir mys med den bästa ikväll också. haha. skulle haft ett stort svenska prov på fredag men det har flyttats till på tisdag istället. skönt!

nu ska jag studera vidare hörs sen



mitt fjäderhalsband vet jag interiktigt vart det kommer ifrån har fått det i present!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det där halsbandet känner jag allt igen ;). Det är från I love Africa UF ;P. Kan vara så att jag t.o.m har gjort det ;D.

2011-02-02 @ 17:50:23
URL: http://twobytwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0