LÖRDAG!

nu ni kom jag precis in efetr att ha åkt fyrhjuling , har nog förfrusit ansiktet. väntar på att kalle ska komma hem, efetrsom att han skulle åka lite till men jag frös som en gris så dom skjutsa hem mig. när kalle kommer tillbaka ska vi åka mot vimmerby för att förbereda tills ikväll.

nu ska jag ner och se om dom har något te i detta hus, har blivit förkyld under natten så ska försöka bli piggare tills ikväll.

här kommer några bilder från förra gymnasiefesten;


haha jag på harrys toa i fridas glasögan!


jag och två fina tjejer linnea och frida!



den sista va visst inte från förra gymnasiefesten, utan bara för några helger sen hos cornelia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0