BIG NO

ja som rubriken säger så är det väldigt mycket känns det som nu, eller så kanske det inte är så ? hah
skolan idag till tre, på lunchen gick vi och åt på kinan det var jätte gott.

har excel prov imorgon så ska plugga lite på det sen ska jag försöka läsa ut engelska boken, sen ska jag också försöka dra mig iväg för att träna på träningshuset, har ju faktiskt kommit igång med träningen nu det känns faktiskt bra. så funderar på att köpa träningskort på träningshuset.

nu ska jag ta lite fil och musli i väntan på att mamma ska komma hem från jobbet och laga mat, så får plugga tills dess, så nu vet ni vart ni har mig!

här kommer två bilder från min dag, kanske rätt ointressanta egentligen;




den otroligt goda maten!




lisas byxor som har förvandlats till mina favvisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0