SNEL HEST

nu har jag kommit hem från stallet, hinnit duschat och ätit tacos. var väldigt länge sen jag satt på en häst nu så det var sjukt kul. och speciellt att det var en islandshäst, så underbart! det måste jag verkligen få göra om. nu har jag mys ner mig i soffan med skumtomtar. mums-

jag kan ju bara säga en sak att jag inte kommer kunna gå imorgon när jag studsat i sadeln. hih känner lite redan. men kul var det, och det är de värt även om man får ont.



haha söt bild ju.


mys hesten!



mörkbild men ska föreställa malin och sara

Kommentarer
Postat av: sara

imorgon kör vi på't igen ;)

2010-12-03 @ 22:32:52
URL: http://saraahultqvist.blogg.se/
Postat av: felicia

det är klart vi gör sara !

2010-12-04 @ 11:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0