28 december

igår ringde dom från guldsmeden och fråga om jag ville jobba tisdag och onsdag, och givetvis sa jag ja. så har jobbat första gången idag, och det var jätte kul. har inventerat hela dagen så siffrorna far runt i huvudet.
så imorgon jobbar jag igen. och sen på kvällen åker jag mot köpenhamn och sedan flyger mot ett varmare land vid namn KAP VERDE. så jag ska tänka på er när ni springer runt i tunna strumpbyxor i detta väder. när jag kan gå barbent :D

man blir helt lyrisk när man går runt bland en massa smycken. jag vill ha den, den, den och den. hah, detta är verkligen vad jag vill jobba med.

hittade ett armband som fick följa med hem idag, och en berlock också.







k som i KALLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0